۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸
نماینده کمپانی «پیچ د داک»:

حتی در آسانسور هم می توان سرمایه گذار یافت

آدام پاپلینسکی گفت: برای بدست آوردن شانس ساخت و نمایش فیلم خود باید تمام راه ها را امتحان کنید،حتی اگر توانش را دارید برای تماس با نماینده های کمپانی ها آدرس شان را پیدا کنید و از زمان کوتاه بالا رفتن در آسانسور هم برای ارایه طرح خود استفاده کنید.  
حتی در آسانسور هم می توان سرمایه گذار یافت
به گزارش ستاد خبری یازدهمین جشنواره سینما حقیقت، در آخرین روز از سلسله نشست های بازار « آدام پاپلینسکی» از کمپانی «پیتچ  دِ داک » درباره ارائه طرح مستند آنلاین با مستند سازان به گفت و گو نشست.
به گزارش ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم سینماحقیقت ،در این نشست که روز جمعه 24 آذر برگزار شد «آدام پاپلینسکی» با بیان این مطلب که همه ما عضو خانواده مستند هستیم و برای ساخت فیلم نیاز به سرمایه داریم گفت: برای ساخت  یک فیلم موفق و بین المللی باید منابع مالی داشته باشید که می تواند از یک منبع مثل شبکه تلویزیونی  یا هزینه شخصی و ...تامین شود و یا از چند منبع سرمایه گذاری بدست بیاید که از منابع مختلف و حتی از کشورهای مختلف هستند.
پاپلینسکی بدست آوردن حامی مالی برای پروژه تمام شده را کار بسیار سختی دانست و به مستند سازان پیشنهاد داد اگر می خواهند شانس بدست آوردن حامی برایشان بیشتر شود حتما  از اولین قدم ها و ایده هایشان شروع کنند.
او با بیان اینکه در بازار فیلم مستند راه های زیادی برای جلب توجه سرمایه گذاران وجود داردگفت:اصلی ترین ها راه ها  تماس مستقیم با کمپانی ها، مراجعه به آنها، ایمیل و نامه است .نباید فراموش کنید در زمان حال بازار ساخت فیلم های مستند به نهایت گنجایش (اوور لود) خود رسیده و شما هر راهی را برای بدست آوردن شانس ساخت و نمایش فیلم خود باید امتحان کنید،حتی اگر توانش را دارید برای تماس با نماینده های این کمپانی ها آدرس شان را پیدا کنید و حتی از زمان کوتاه بالا رفتن در آسانسور برای ارایه طرح خود استفاده کنید.
نماینده کمپانی «پیتچ  دِ داک » در نهایت موثرترین و بروز ترین راه بدست آوردن سرمایه گذار را جلسات pitching  دانست و گفت: این جلسات چیزی شبیه اتفاقی است که در همین جشنواره در حال رخ دادن است و مستند سازان و سرمایه گذارها در یک محل نشست دارند و شما زمان کوتاهی در حد 7 دقیقه در اختیار دارید تا با گفت و گو و نمایش تریلر و ارایه سیناپس کار برای آنها پروژه تان را معرفی(پرزنت) و آنها را به سرمایه گذاری ترغیب کنید.
او پرزنت حضوری فیلم را کاری مشکل دانست و ادامه داد: بعد از اینکه فیلم خود را معرفی کردید آنها با همدیگر مشورت خواهند داشت و اگر کار شما را قبول کنند حتما نظرهایی درباره آن دارند.مثلا ممکن است از شما بخواهند در میان فیلم تان تبلیغ تلویزیونی را بگنجانید و یا قهرمان قصه را که مرد است یک زن در نظر بگیرید.
آدام پاپلینسکی پرزنت فیلم را نیازمند حضور در کشورهایی دیگر دانست که می تواند هزینه زیادی را برای مستند سازان در پی داشته باشد و گفت: کمپانی ما از راه اینترنتی این کار را برای شما انجام می دهد.
او در ادامه توضیحات کاملی درباره نحوه عملکرد سایت « pitch the doc» برای مستند سازان ارایه داد.
در پایان این جلسه مستند سازان سوال های خود را با نمایندگان این کمپانی درمیان گذاشتند.
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 3272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *